Tom 2, Nr 1 (2006)
Data publikacji: 2006-02-07
Spis treści
dostęp otwarty
dostęp płatny
Rola reklam i mediów w powstawaniu otyłości u dzieci i młodzieży
Artur Mazur, Izabela Szymanik, Paweł Matusik, Ewa Małecka-Tendera
Lipodystrofia nabyta i wrodzona
Joanna Oświęcimska, Katarzyna Ziora, Antoni Dyduch
Aktywność fizyczna w profilaktyce i leczeniu otyłości
Michał Plewa, Andrzej Markiewicz
Wydolność fizyczna otyłych kobiet
Magdalena Olszanecka-Glinianowicz, Barbara Zahorska-Markiewicz, Piotr Kocełak, Joanna Cieślińska-Świder, Michał Plewa
Ocena insulinooporności metodą euglikemicznej klamry metabolicznej
u pacjentów z otyłością prostą
Monika Szulińska, Danuta Pupek-Musialik, Paweł Bogdański, Anna Miczke, Wiesław Bryl
Samoocena stopnia otyłości kobiet
i mężczyzn zamieszkałych na Dolnym Śląsku
Katarzyna Zatońska, Ludmiła Waszkiewicz, Marek Bolanowski